Om
Redovisningsekonom, kommunikatör och egen företagare.
Jag som driver administrationsakuten heter Jonna och har arbetat med både redovisning och kommunikation i flera år. Jag har också drivit eget bolag sedan 2016. Så jag känner väl till hur många bollar man behöver ha i luften samtidigt som småföretagare och hur dåligt tiden räcker till.
Det som driver mig är nyfikenhet och viljan att hjälpa andra. Det finns inget bättre än att se människor och organisationer utvecklas och växa.
Jag är övertygad om att ett hållbart och långsiktigt företagande bygger på att alla gör det de är bäst på, det de brinner för. Jag älskar ekonomi, struktur, planering, tydlig kommunikation och kundservice. Kanske är du bättre på andra saker, som också behövs i din verksamhet?
Personligen mår jag som bäst när jag har ordning och reda omkring mig, och jag hjälper mer än gärna andra att skapa samma känsla av ordning och struktur.
Som digital administratör kan jag hjälpa dig och din verksamhet med både löpande administrativa uppdrag och punktinsatser i form av exempelvis strukturering och organisering av hela verksamhetens administrativa processer, eller som stöd vid högsäsonger.
Besök mig gärna på Linkedin för mer information och kontakt.